18.detsember

Imorgon är det tenta, jag ska skriva, men känner ju såklart ingen lust att gå. Jag har fått poäng nu, att kanske det kommer lite pengar.Jag vet inte, men tror inte mer på det. Jag chattat med en kille på badoo nu några dagarna, igår fick lite mer kontakt med honom. Han ser ut ganska ok, trevlig känns . Och nu vill träffa honom , jag vet inte varför vill det. Men största problem är att han bor inte i Sverige. Han är ofta här bara några dagar, sen åker tillbaka. Han är från Switcerland....Nästa gång kommer han om en månad. Men när vi chattade då sa honom, att kan hända att jag finns inte kvar här, om han vill hålla kontakt via FB, skype . Men han svarade inget nu. Idag skrev han sist när han var på Arlanda, jag vet inte om han kommer att hålla kontakt med mig eller inte. Vad är det för nåt, att vill träffa honom helt plötsligt. Det finns här killarna, men jag bara måste hitta nån utanför. Varför det? Jag vet inte. Måste sova snart, är så himla trött och måste vakna tidigt imorgon oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0