19.detsember

Nu är jag hemma efter sista tentan, hoppas jag. Jag anmälde mig redan nu till omtentan, men vet inte om ska gå dit. Idag var svårt tentan, jag skrev vad bara kunde. Men rädd att kommer inte bli godkänd nu. Faktiskt behöver inte mer att jagga de poängena mer. Det är över. Jag har ingen studiemedel, och varför ska jag kämpa mer. Jag mår så dåligt, att kan inte leva som en normal skulle behöva leva. Jag är så himla trött, jag hatar mitt liv. Räkna bara pengarna, det bara växer mina obetalda räkningar. Betalade idag några, som vet att blir inkasso. Bara att låna låna, och betala tillbaka när pengar kommer. Jag hatar mitt liv just nu, att lever såhär. Just nu önskar att kan träffa nån, att kan bli kär i igen, vill inte mer att vara ensamma. Jag började få känslona med denna icke svensk kille. Men tror inte att han kommer ha kontakt med mig. Han skulle skriva tillbaka, svara nånting om han är på riktigt att intresserad av mig nu. Men han skrev inte tillbaka nu imorse. Såg att han läste min sista meddelande, men inte nu vad skrev honom, så att raderade bort hans meddelande, vill inte se hans bild. Vill inte. Jag vill igen ta bort mitt konto , men nej, nu tänker jag hitta min kärlek. Snart måste gå hämta J. Hon har gått utan halsduk , och vet inte vilken mössa hon tog imorse. Idag hade hon terminsavslutningen och jag fick inte vara med, hon blev besviken såklart. Nu lovade henne att hon få bestämma vad ska vi äta. Och hon vill gå till Mcdonalds. Sen tänkte köpa lite fredagsmys oxa. Hemma, sitter på soffa och känner mig så trött just nu. Hämtade J, handlade, åt mcdonals. Länge sen när var så mätt som nu. Snart kommer jag somna. Kanske kommer somna före J, jag vill sova. Finns några på badoo, som vill chatta. Men tänkre konstigt just på honom. Han kommer inte svara till mig, men sist skrev ju my friend( my dear). Vad kommer han tänka nu? Men känner själv att han är inte intresserad av mig. Det finns en till kille , som haft nu länge komtakt, men känner det är jag som håller kontakt. Väntar att han ska visa lite mer intresse, men det gör han inte. Jag föröker redan att ge lite ledtråd, att fråga mig om jag vill ses, men han fatttar inte än det. Frågade vad han vill göra om vi ska ses, han sa att ta en öl kanske. Han är ledig nu under jul, då har jag kanske liten chans att träffa honom. Men bara om han frågar mig själv om det. Inte bra om det är jag som frågar det. Bätre att lämna även honom, han kan fråga mig hjälv. Nu kan killar vara efter mig inte jag efter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0