1.detsember

Ny månad har börjat. Den vecka hoppas jag att bli lite gladare än alla de andra veckorna. Jag hoppas att få studiemedel, hoppas att få ansöka socialen. Just nu sitter nära den svarta hålen, vet inte hur kommer att klara denna måndaden nu. Hur klarar att vara utan pengar? Om bara att få studiemedel, då kan andas ut lite grann. Nu måste jobba även den månaden, och inte bara några dagar utan mer än 4 eller 5 dagar. Vet inte hur kommer skriva min examensarbete nu, kanske det är för svårt ämne att skriva. Kan hitta ju kanske nåt lättare. Jag vet inte, har ingen aning. Den vecka har ett prov och en tenta. Hur kan klara de, jag hoppas att klarar de, men har mycket mer att göra den veckan, en till uppgift som måste lämna in på fredag. Det är för mycket just nu, jag kommer inte kunna sova nu den veckan. Om den grammatik tenta bara skulle vara över, jag är rädd för det. Men ser det positivt, måste tänka det, annars går neråt. Det vill inte jag göra. Såg i morse en reklam att det är fest på Flustret nattklubb, och nu berättade det till estnisk Uppsala tjejen och hon vill gå dit. Men såg senare att de är unga bara där nu. Då vill inte gå helst dit. Men vill gå ut igen, men svårt att fixa barnvakt. Vill gå nästa gång ut, att ha mer roligare än nu sista gången. Jag vill gå ut i Uppsala ju, men hur kan gå. Tänker ju på honom, om de allt bara skulle vara över.... Nu måste göra några övningar, och sen måste plugga lite mer grammatik också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0