22.detsember

Det börjar bli mer och mer osäkert nu, känner jag med honom. Med den kille från Switzerland. Vi chatta idag nästan hela dagen. Känns att han undviker frågorna som frågar nu. Men han älskar att prata hur mycket han saknar mig eller vill vara med mig. Nu frågade om att berätta om sin familjen , hur många syskonen du har, och han svarar inte, men läste den meddelande. Jag kan inte lita på honom mer. Han bara smörjar mig, känner jag. Jag bröjade redan lita på honom eller känns att han är serioös med mig, men nu känner bara helt annorlunda. Han sa, att han är hemma. Tror att han loggade ut. Jag vet inte själv om gör rätt med honom. Jag kan inte lita på honom helt hundra %. Kanske ingen ide att fortsätta, jag vet inte. Han vill ses mig bara för sex kanske, när han kommer till Sverige igen. Om det kommer hända att vi kommer att ses då kommer träffa honom under dagen i början. Om kommer träffa nån annan på badoo, då vill vara helt säker att man är intresserad av mig, inte för sex. För att jag brukar nu säga redan i början, att jag är inte ute efter sex. Det fanns en annan kille oxå, som var intresserad av mig, men han ville ha sex, inte jag. Sen han sa, att han tror att vi kan vara vänner, han vet inte om han kommer att klara att ses för sex. Nu måste vara mycket föriktigt med de alla killar på nätet. Jag får inte öppna mig så lätt bara. Han svarade nu att han har en bror. jag vill inte bli sårad nu igen om hittar nån. Just nu känner jag att vill träffa bara denna kille, men det blir jobbigt om det kommer blir nåt mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0