26.detsember

Julen är slut för denna gången. Det var en trevlig jul. Vi var hos A och hennes familjen. J blev nöjd med sina presenterna. Jag blev rädd att hon blir besviken. Hon har haft det roligt nu under julen för att vi varit hela julen hos dem. Nu är jag hemma ensamma, J stannade kvar där nu. Nu har tagit det lugnt, städat hemma. Nu njuter bara lugnet med tända ljus. Chattat med några killar. Nu finns det en kille igen som blev intresserad av. Han bor i Kalmar. Jag vet inte om han är också intresserad av, vi chattade en del, men nu börjar bli lite osäker. Han svarar inte lika snabbt som i början, och vill inte pressa själv . Han kanske inte så intresserad av mig. Vill inte fråga hela tiden , att få nån svar. Jag är ensamma, skulle gå ut ikväll, men har ingen lust att gå. Och har ingen pengar heller. Jag vet inte hur klarar, hur mycket måste låna nu. Men på måndag jobbar jag nu. Det är lite mer extra pengar nu. Men känner fortfarande att det räcker inte ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0