28.detsember

Det är söndag och börjar känna att blir förkyld. M hade skickat pengar, men sa inget igår. Och nu betalade några räkningar, och kan köpa för J slkort, men kommer att ladda bara tre månader, har inte råd att betala hela terminen nu. Måste hålla ihop nu mycket. Måste låna pengar nu att kunna betala hyra. Kommer låna nu bara 5000 kronor, inte mer. Imorgon jobbar jag, och på tisdag om inte jobbar då ska skriva in mig arbetsförmedlingen. Sen måste börja samla ihop alla papper som behöver till socialen. Det kommer bli massor med papper nu. De måste väl börja betala mig nu socialen, jag sitter redan i skiten. Jag chattar som vanligt med killar, men går inte så bra. Finns några som ä intresserad av men. Jag vill inte själv vara det som visar sin intresse, nu vill se att de tar första steget, att skriva mig, inte jag hela tiden. Det känns att det ä bara jag som intresserad av. Jag vet inte vad ska göra. Men måste ta det lite lugnare ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0