29.detsember

Idag jobbade jag och är så trött. Imorgon kommer vara ledig. Tänkte gå och skriva in mig på ams, men vet inte om kan för att jag har skola tills januari 12. Kanske får jag inte ansöka. Jag vet inte. Men bättre att kolla upp. För att tänker börja stämpla nu redan i januari. Jag måste komma igång med allt. Jag måste få leva, kan inte mer att låna. Tog nytt lån för sextusen. Vet inte hur ska betala tillbaka den nu. Allt går åt helvete bara. Just nu saknar jag nån att vara med, vill inte vara ensamma, jag vill inte. Jag gråter igen, det finns ingen till mig. Ingen som vill ha mig, alla bara vill leka med mig. Igår började chatta med denna italiensk kille, han var trevligt, och sen helt plötsligt, han skrev att han har ledsen att han vill gå ur badoo, att ta hand om dig. Sen bara gick, ingen mer svar. Jag vet inte vad hände. Han skickade en bild, men det kom inte fram. Jag började öppna mig till honom , började tänka att träffa honom nu. Jag kan inte mer att lita på nån så lätt. Nu bara kollar med vem jag chattar, jag bara tar och raderar alla meddelanden, killar som gillar inte. Men nu måste jag sova ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0