30.detsember

Snart ska hämta J, lämnade henne till fritids. Sen tänkte gå och köpa till J nån kläder eller nåt. Jag har inte just mycket pengar, men kanske en kläddesplagg kan köpa. Hon skulle behöva byxorna eller leggins. Hon har de så fläckiga just nu. Sen såg jag själv nagellack, som är rea, kanske köper till mig själv den. Vet inte, ska kolla upp. Denna italienska killen ä tillbaka, han började idag prata med mig igen, Det känns bra. Och nu har en kille till, men han bor i Malmö, och är osäker med honom, för att fick veta att han bor ihop med sin ex, konstigt att de bor i samma lägenhet. Han sa att de ska sälja lägenhet, vet inte om kan lita på honom. Jag vill ju hitta nån, och nu börjar det komma killar , men vill träffa nu nån, som kan lita på hundra . Nu vill ju den italien kille träffa mig oxå. Då tänkte träffa honom först kanske. Nu hämtar jenna Nu är själv, J somnat nu. Jag hoppas att hon vaknar inte för tidigt bara. Nu chattar med en ny kille, jag vet inte vad händer att det kommer just idag så många att prata med mig. Men har lärt mig nu att inte själv börja samtal, om man är intresserad av då kan killar visa själv. Jag vet inte om kommer träffa nån. Just nu känner att vill träffa mest den malmö killen, men problem som stör mig är att han bor med sin ex i samma bostad, och med deras barn. Jag är rädd att vi kommer inte att ses. Men är intresserad av honom nu. Jag får inte börja hoppas på honom. Och sen har andra oxå här som är intresserad av mig. Så nu håller igång med tre killar samtidigt. Jag hade min önskan för den året, men den uppfyllde inte. Eller jag träffade ju T, men det slutade plötsligt, utan ord, utan förklaring bara. Nu har samma önskan, jag bara vill inte vara ensamma, vill hitta nån, vill bli kär i, vill vara lycklig, vill bli älskad....men jag är så ensamma just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0