3.detsember

Mina nerverna är helt slut, i natten kunde inte alls att sova. Nu måste fixa mina uppgifterna, har ingen lust att skriva inte alls. Imorgon har inte gjort inget. Jag orkar inte mer, jag är helt slut. På fredag har jag tentan, så j ... rädd, att klarar inte den. Igår hade prov, hoppas att klarade, men vet inte den heller nu. Jag ansökte imorse studiemedel, vet inte när skolan kommer skicka in resultat, när klarar en poäng. Hoppas att de skickar nu, att jag få den. Kommer att ansöka nu socialen också, måste ringa imorgon igen. Bara ringa och ringa tillbaka. Igår blev igen galen, skrev honom, att han är så tyst, han var aktiv här. och hans sida finns ingen status, sen skrev direkt om han har blockerat mig, han svarar inget. Det måste han gjort nu, att vill inte mer kontakt med mig. Jag fattar inte varför han måste göra så, varför tog inte bort mig bara. Jag är snäll mot honom fortfarande, och nu han bara gör så mot mig. Varför? Han gjorde illa mig, och jag har förlåtit honom, jag hoppades att kan vara vänner med honom, men det vill inte han själv. Kanske bättre att ta bort honom själv., men det kan inte jag göra. Jag kan inte glömma bort honom nu, det går inte. Jag var så nära, men nu gör han själv att mår dåligt. Men varför han kunde inte ta bort mig som vän, det förstår inte jag bara. Jag vill leva ett lyckligt liv, men kan inte. det är för mycket som snurrar i huvudet. Jag vill inte leva det liv mer, vill vara lycklig, inte mer vara despireat. Känner mig just nu igen så nere. J började bråka igen, blev arg att sa, att vi kan inte gå till hennes klasskamraten på fredag, efter det blev det kaos bara. Jag grät, hon grät, vi är inte överens. Nu somnade hon till slut. Jag känner mig så nere, att orkar inte fortsätta med skolan, bara att vill slänga allt. Om man bara inte ha de jävla problemer, hur man klarar sitt liv. När man måste hela tiden räkna sin pengar och ser hur mycket är det obetalda räkningar, jag hatar mitt liv så mycket just nu. Om jag få bara nu studiemedel, då kan klara mig. Bara att betala sina räkningar, jag vill vara fri med allt. Det blir ingen jul just nu, det kommer ingen tomte. Men fick sms, att hämta ut min paket, min julklapp. Vill inte hämta ut det inte alls. Måste gå till Solbo, det var en kille där i posten, vill inte träffa honom, tyckte han såg ut söt.....och hela tiden sitter på FB. Måste dra ner igen min FB. Jag får inte vara där, och hela tiden skriva där nu. Jag har så mycket som måste göra nu i skolan, har inte gjort många sakerna, men tänkte skriva klar en uppgift i alla fall, och sen har tenta , vill inte tänka på de heller. På fredag ska ta min block och läsa genom allt, som har skrivit där bara. Jag måste klara nu min kurs bara. Håller bara tummarna att klarar mina uppgifter, det är inte mycket kvar, men måste bara kämpa på mycket nu. Nu ska till tvättstuga, sen börjar skriva .Måste göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0