4.detsember

Det är torsdag och J är i skolan. Nu gjorde jag igen det. Jag ville bara att han vet att jag inte arg på honom, inte hatar honom, att jag har förlåtit honom. att vill vara fortfarande vänner, men förstår att det vill inte han eller har jag fel. Han läser det , vad tänker han då, han bryr inte mer om mig. Jag ville säga det, han tänker att han sårade mig, att jag är arg på honom, men ville säga det själv. Han kommer inte att svara nånting tillbaka, jag känner honom. Igår skrev jag en uppgift klar. Vet inte hur hinner den andra skriva klar, senare , mitt i natten, måste plugga också nu ikväll när lämnat J . Jag vill inte tänka på tenta imorgon, men jag kommer klara det , ja vet. Hoppas att mamma skickar pengar senast på måndag, måste låna pengar att betala hyran, vill inte betala extra till inkasso. Jag har räkningar ca tusen, som inte betalat nu. De måste också kunna betala, om bara få studiemedel nu. Hoppas att få lite, och sen få kanske socialen, ska ringa dit igen nu. Just nu kan ta bara en dag i taget, jag kan inte planera inget nu. Jag mår dåligt, men det ser inte andra , jag biter ihop att inte gå undan, inte hamna i svarta hål... Hemma klockan är över 11 på kvällen. Jag vet att kommer inte sova i natten. Han la upp ny profilbilden, och gillade och kommenterade bara -lika snygg som alltid och passar med skägg...han raderade min kommentar, och sen HAN BLOCKERADE MIG...ja det gjorde han. Efter det blev helt galen, jag vet inte vad hände, jag ville prata .fråga honom varför han gjorde så, sen började skicka sms, och ringde, han svarade, och sen avbryt samtal. Jag kunde inte fatta att han bara blockerade mig, jag vet inte varför. Jag skulle förstått om han tog bort mig som vän. Men ...sen lämnade jag honom i fred, men sa förlåt om det att började kontakta honom. Det gör så ont just nu, jag måste ju släppa honom, och nu såg han att jag har inte kommit över honom. Men det var elakt av honom att göra så här mot mig. Nu säger andra, att han bryr inte om dig, du måste låta honom vara, lämna i fred, men det är så himla jobbigt just nu. Jag gick in badoo, öppnade konto igen, och såg även honom där. Men klarade inte stanna där, raderade min konto bort. Jag vet inte hur klarar nu med allt detta. Imorgon måste skriva tenta, hur klarar detta nu, när min hjärna är halvdöd just nu....jag vet inte, jag vill bara gråta , jag vill inte träffa mer nån kille, aldrig i livet. Ingen som gjort mig så illa nu som han gjorde. Jag måste kunna vila några timmar, men jag vet att kommer inte vila inget nu. Jag måste gå vidare, just nu är mitt hjärta krossat. Allt skulle varit annorlunda , om han skulle släppt mig innan han skickade meddelande och sa "förlåt". Jag vet inte hur han mår själv nu, att han sårade mig nu mer. Varför inte vara bara vänner, det ville inte han. Jag tror att han tyckte att det går inte bara , om en av oss haft lite mer känslorna. Det måste jag förstå, att han hade rätt i. Mitt liv är just nu i tusen bitar, och måste sätta ihop den igen... det tar tid bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0