5.detsember

Då är det dags för min första tenta. Hur sjutton kommer klarare det nu utan sömn i natten, mår dåligt. Jag kunde inte alls att vila nu, bara några timmar , sen vaken . Jag orkar inte mer, vill bara försvinna härifrån, och börja nytt liv. Igår var hos A, lämnade J dit. Hon frågade om vill vara med de under jul. Men sa , att vill vara helst ensamma. Jag kan inte vara och fira med nån annan jul, om jag mår inte bra. Tårarana bara rinner igen. Jag vill bara vara normal, vill leva mitt liv, men just nu ser ingen utgång. Det är så jävla svårt just nu. Jag ansökte liten lån , kommer att ta en till nästa vecka, och hoppas att mamma skickar på måndag pengar, då kommer betala hyran bara. Måste ringa igen till socialen, igår ringde, men tiden passade inte. Hoppas att idag få jag prata med de. Nu är slut i skolan, och vet inte om kommer att klara hela kursen, jag har ingen lust att fortsätta just nu. För att jag hatar att vara fattig, att inte kunna gå ut , med sitt barn , att ha kul. Att träffa hennes vänner, mamma kan inte bjuda hem nån....för att mamma mår inte bra. Hon ser mig, hur ledsen jag är, hon förstår det. Vill inte att hon ser mig när är så ledse och gråter...jag vill inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0