7.detsember

Det är söndag, tände andra ljus idag..varit ute lite idag. Sara var här igår och sov över hos J. Det var bra att vi var inte ensamma, annars skulle blivit galen. Jag vet inte om gör rätt. Min väninna D sa, att satsa på nätet att hitta nån, och nu är jag tillbaka. Först var i torsdags , och sen såg honom där . Men tog bort min konto senare, vet inte om han såg mig där nu, för att då öppnade igen konto i fredags, då såg inte mer hans profilen. Nu har börjat chatta med nya killarna, och har redan en kille på gång. Men är så himla rädd nu, att bli sårad igen. Han tycker att ser snygg och fin ut, och han vill träffa mig, att det är magkänsla. Jag vet inte, jag gillar honom. Problem är at han bor i Kalmar, men kommer till Stockholm under julveckan. Jag börjar bli småkär i honom redan nu, vi skriver redan "kram" till varandra. Jag kan inte heller börja hoppas för mycket för honom, men vill inte chatta med andra heller där. Det visar bara tid, vad kommer hända. Även D såg hans bilderna, och tyckte han såg ut bra. Att satsa bara för honom. Jag är så himla rädd just nu...att få kalla fötter. Jag vet inte. Jag är rädd att få bli sårad igen. Måste ta det lugnt nu, jag kan inte nu själv nu börja för mycket att hålla på, nu måste han själv visa, att han riktigt är intresserad av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0