8.detsember

I natten kunde inte alls igen sova. Jag trodde att hade hittat nån, men nu har förstörd igen allt. Han svarade inte tillbaka. Nu skrev att trodde nästan att du hade intresserad av mig, men hade fel kanske nu. Han skrev att ja, han tappar intresse ens han kan inte somna utan tror att han svarar inte för att är inte intresserad. Jag svarade tillbaka. förlåt om tolkat fel, och sen skrev att måste börja plugga nu för tenta, kanske hörs senare, kram. Vet inte när han läser det nu. Kommer att svara tillbaka, kommer det väska intresse nu mer om mig. Jag vet inte. Jag vill inte börja hoppas mer för honom. Jag är rädd att börjar få mer känslorna med honom. Jag får inte börja pressa honom nu för mycket. Tror att han vill inte berätta mycket om sig själv nu. Jag vet inte, jag skrev att är mer nyfiken på honom. Och vill ju att han visar oxå mer intresse ut nu. Tänkte stanna hemma idag nu,ingen skolan, måste plugga för tentan imorgon.Och sen har jag tvättstuga. Nu vill hinna göra mer för skola. Måste skriva uppsateser oxå nu. Hoppas att hinner skriva idag oxå. Jag orkar inte mer. Jag pratade med socialen, och de sa, att kan ansöka men kommer att få avslag, för att studerar. Att jag kan jobba. Nu kommer ansöka, och sen kommer ansöka i februari utan att betalar då januari hyra. Hur det låter för de då. Jag vill bara gråta. Nu idag betalade M till J, och mamma hade betalat också, nu kan betala hyra, och betalde räkningar. Har nu 5000 krona, som måste betala. Vet inte hur kan betala nu. Måste köpa presenter till J också nu. Jag tror inte att få studiemedel heller, vill bara springa bort från skolan. Kommer inte att klara de tentorna nu, jag vet. Jag fortsätter inte skriftligt mer, tror inte att går till tentan heller nu. Om kan jobba istället, då jobbar såklart nu. Nu har kryssat mig alla dagar, när har ingen skolan. Jag måste jobba nu. Vet inte om kan jobba denna veckan nu eller inte. Jag måste få in lite pengar nu. Nästa månad igen en helvete som väntar mig. Hatar mitt liv sp mycket just nu. Och han läste mitt meddelande, men svarade inget. Jag vet inte, kanske han är inte mer intresserad av mig, jag vet inte. Jag ska försöka skriva senare honom, då ska få se, om han svara eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0