9.detsember

Idag hade andra tentan, vet inte hur det gick. Jag är rädd, att klarade inte det. Fick mejl, att första tentans resultat har kommit, men kan kolla imorgon kvällen. Och hämta ut tentan nu. Nu börjar bli stressig igen. Jag har ingen ork, ingen mer lust att plugga mer. Jag har ingen studiemedel, jag har kämpat så mycket för ingenting, att mår bara värre. Jag få ingen socialen, och säkert ingen studiemedel heller, för nu är det slut med skolan, bara två veckor kvar. Det börjar bli nånting med denna kille som bor i Kalmar. Nu har jag börjat ta det lugnare, och skriver inte hela tiden, utom väntar att han skriver också. Han börjat visa mer intresse mot mig, Imorse ville han se mina privata bilderna . Jag godkände såklart, sen skrev han - hm..som var fina. Du är fin...kram. Nu skriver lite idag även. Han skrev att han saknar storstaden, och han bor i ett samhälle med 2000 invånare. Jag är bara rädd, att nu allt är början och man känner nånting med honom, men sen när man träffas på riktigt, sen kan allt bli annorlunda. Jag är så rädd, att det blir så., eller han blir besviken på mig. Jag vet inte. Jag hoppas att han kommer till Stockholm nu under julveckan och vi kan ses. Kanske bara i stan i början. Det är bara två veckor kvar till julafton.,,vill inte vara ensamma. Jag tror att kommer att vara med A-s famljen, hon bjöd mig redan. Klockan är redan tio på kvällen. Måste skriva två uppsatsen , men orkar inte, vill inte skriva. Jag vill inte mer göra inget mer med skolan. Bara skit med allt nu. Jag är helt sliten just nu. Jag vet inte om klarade tentan 1, eller inte. Om klarade då kommer få studiemedel, men det finns inte mer att få, för att skolan är slut nu. Vill inte tänka mer på andra. Jag börjar få känslorna med honom, jag vet inte, vi chatta lite mer idag. Jag är så rädd just nu, jag vill igen radera mitt konto, jag vet inte om kommer träffa honom, om kommer bli besviken igen, kanske vi kommer inte att träffas. Jag visar ju min intresse ut öppet. Jag vill att han kan mer att öppna sig, men alltid är det jag som måste hålla igång samtal. Idag fick veta att han jobbar på kronofogden, bor utanför Kalmar, en ställe med 2000 invånare. Jag har så många frågorna , som vill fråga , men vet inte hur. Jag vill att han visar oxå ut att vill veta mer om mig. Jag vill höra av honom varje kväll, varje morgon vakna på hans meddelande. Jag är rädd att han kommer att försvinna , just nu känner jag att han är lite försiktig. Han sa, att han varit singel bara två månader. Det känns lite för lite för honom att träffa nån ny redan nu. Jag vet inte om jag är själv redo att träffa nån ny. Jag är fortfarande arg på T, kan inte förstå det, vad han gjorde mot mig. Han som varit så trevlig, så snäll och nu helt plötsligt blev en annan person.. Jag börjar bli lite mer osäker om honom. Kollade vilka tiderna han svarar mig, på kvällen är det en tid som han svarar inte så ofta. Jag börjar fundera om han är singel. Jag vet , bara en känsla .Kanske har jag fel, jag vet inte. Jag vill ju veta mer om honom, men det känns konstigt, att han svarar för långa tidena på kvällen, och helt plötsligt han försvinner. Jag vet inte om kan lita på honom helt. Vill fråga vad han heter på riktigt. Kommer han att säga det. Jag kollade redan på birthday, och kanske kan det vara han , hittade ett namn, men hoppas det är inte han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0