11.februari

Jag kunde inte sova i natten. jag såg en dåligt drömm, att jag klarade inte min kurs. Vet inte vad det betydde bara. Och nu kan inte vara, att tänker hela tiden på det nu. I natten skickade M meddelande kl3 mitt i natten, då kunde inte somna om, sen bara ringde honom, och om J-s pappas ska hämta henne idag, då kan träffa honom redan idag en liten stund bara efter skolan. Vill se honom, vill veta om han är denna gången seriös. Jag hoppas att han är ju. Annars har jag ju T, men han visar inte så stort intresse, kanske han vill lära känna mig lite djupare, om vi kommer ha nåt mer seriöst. Han är lite blygg, som har förstått, och vill inte ju pressa mig heller. Nu ska göra skolarbete. Sen är det snart skola. Hemma efter skola, och dejten. Och jag är besviken på honom, på riktigt nu. Han var inte förändrats, han kom igen, han ville ha sex med mig. Han körde mig i alla fall till tågstationen, han ville köra hem till honom....jag trodde, att han är seriös, men hade fel. Det var hans andra change och han bara gjorde såhär mot mig. Skrev honom sen, att det var hans andra chans, att han är inte förändrats, att jag har ledsen. Han svarade inget. Jag vet inte vad tänkte jag med honom. Han kunde inte ge upp, att får mig, men nu han fick inte mig. Jag är inte så sårad, men har mitt liv, behöver inte nån, som vill ha sex redan i början. Jag har kvar en vän, och han kanske är lite mer seriöst, vet inte , men känns lite. För att vi hade träffats, och jag tänkte, om jag skulle inte gillat honom, då han skulle inte haft mer kontakt med mig. Och att sista meddelande, att han såg sent, att hade inte dotter hemma, att annars skulle blivit intima....Han i alla fall ville inte ha sex första dejten, och tyckte det var snällt av honom. Han försökte ju inget, han kanske tänkte som jag, att inte ta det första steget. Men jag gillar honom ju, mer än bara vän. Han är jätte snäll, trevlig. Och han träffade redan J nu, och han tyckte om henne, och såg att J tyckte honom med. Tänkte fråga honom nån gång, om han kan komma för barnvakt kanske nån gång. Men vill inte fråga redan nu. Jag vill beställa nu min soffa så snabbt bara jag kan. Det kan göra nästa vecka nu. Ska gå kolla nästa vecka. Har hittat en soffa, kostar ca fyratusen, hemkörning ca 600 krona. Tänkte, att kan betala maks 5000 krona kanske. Vi ska får se. Snart kommer J hem. Och jag kommer jobba nu nästan varje helg. Vill inte fråga M hjälp , att ta hand om henne varje helg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0