12.februari

Redan hemma efter skolan. Måste plugga mycket nu för imorgon. Det kan jag göra nu när J sover, eller kanske hon låter mig göra det tidigare. Nu måste göra allt att fixa mina kurs. Och precis som jag trodde, fick U för min första uppgift. Jag visste det, men tycket att det gick ok, för att bara skrev fel en sak. Måste första det nytt igen. Och det ska lämnas in nu senast i början mars. Då har lite tid, men inte mycket nu. Det börjar bli tufft nu på riktigt. Det var en kille, spansk kille, och ser ut att han vill träffa mig. Vet inte, svarade att kan ses under dagen , när är i skolan. Han var trevlig, men vet inte hur seriös han är. Jag kan ju träffa honom och se, vad händer. Hur jag önskar , att man har nån, att älska, att får nån att kramas, pussas, saknar närheten, men vill inte ju nån bara för sex. Just nu har en vän, men vet inte om det blir seriöst, kanske måste själv börja pressa honom nu. Vill ju ha honom, inte bara vän, vill mer. Vem vet, kanske det växer nåt snart, när vi ses igen. Han vill ju ses också. Och jag fick nytt jobb. Mår så bra, nu kan lämna mitt gammal jobb och gå vidare. Men måste prata nu med min arbetsgivare, men de kan inte stopp mig nu. Måste börja gå, och hämta J nu, fick redan idag tandläkartid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0