13.februari

Det är torsdag, och är trött trött, för att somnade vid klockan 2 , kände att behövde vila lite. Har sovit kanske bara några timmar, för att jag kan inte sova så bra på golvet. Det går inte sova , bara om kan får soffa att sova på. Översätte en liten del, ska fortsätta lite till, och sen måste bara förstå lite, vad det handlar om. Hinner inte läsa hela texten, men börjar att får en liten bild nu. Idag måste ringa till jobbet, och säga , att kommer att säga upp mig i mars nu. Vad de kommer säga, de kan inte stoppa mig nu. Men de kommer säkert att förstå det själv också. Nu i helgen ska jobba, och igår prata med M, han sa, att J kan vara hos honom då. Känns lätt lite, då kan fixa skolarbete kanske. Om hon kan vara där nu hela helg. Men hon ska fyllå år på lördag, och har ingen present till henne. Tänkte köpa presentkort, att hon kan välja själv , vad hon vill köpa. Igår började skriva med denna kille, som är läkare. Han ser att jag är fortfarande intresserad av honom. Det är jag, men han är ju inte så seriös. Vet inte vad ska göra, och det andra kille svarade inget mer igår. Nu ska plugga lite, och sen behöver ta en dusch. Snart ska till skolan, är osäker om min artikel lite, men försöker förstå texten, vet inte, om fattat mig rätt. Ringde till jobbet nu, och kan ha kvar min anställning och se hur det går med nytt jobb. Kanske det är bättre, att inte säga upp än. Kanske i mars kan börja jobba redan, hoppas att det går bra. Men det är bra, att man kan själv välja, när man kan jobba. Tänker då mycket på skolan, hur kommer klara med allt nu, men första kurs, det känns så jobbigt, men vill inte ge upp så lätt, måste kämpa mer. Om man skulle ha nån, saknar just nu nån brevid mig, vill inte vara ensamma, vill hitta nån, men kommer inte mer att söka på badoo, eller på nätet. Det finns ingen för mig, men har ju några vänner. Och har kvar T, vet inte hur det blir med honom, om han vill ha mer än vänskap ju. Om bara kan träffa honom, och prata fritt, vad han vill, bara vänner, eller bygga vidare. själv har förstått att han vill ju ha mer, men han vill inte skynda mig. Och det känns bättre, att han pressar inte mig nu. Om vi ska träffas , då vill vara utan J denna gången. Han är en snäll, trevlig , men lite blygg , kanske. Vet inte, som jag. Men han vill ju ses, och ha nåt mer, som han skrev sist. Kanske ska bjuda honom hit , eller kanske han ska bjuda mig dit. Bara tiden kan visa, hur det blir. Vi har känt ganska länge nu, och nu har vi sett varandra. Ska till skolan nu snart. Jag mår jätte dåligt, jag vet inte varför, med arbete med gruppen. Jag kan inte öppna min munnen. Det är så jobbigt, jag försöker, men det är svårt. Och på måndag är det sista dag, och kursvärdering, och är rädd att kommer inte att klara det. Det snurrar i huvudet, denna artikel, hela gick till helvete, fattade inte allt det. Jag vet inte om orkar att fortsätta, men måste nu kämpa hårt, att klara första kurs. Skrev till G, bara frågade hur mår han, men han är inte läst det. Han svarar säkert, jag känner honom. Vill inte vara ensamma, imorgon det är alla hjärtans dag, och är ensamma, vill inte vara. Vill vara med nån, vill träffa nån. Bara att inte känna sig ensamma. Tänker på T nu ganska mycket, skulle vilja ses snart. Men vi båda är osäkra, visar inte ut, vad vi känner. Vill inte börja störa honom heller nu. Men det finns nu de två andra också, men de är inte så seriösa. Ska kolla med denna spanska kille, om vi kan ses nån gång. Vem vet, kanske det börjar växa ut nåt ju. Men inte mer badoo, nej, jag kan inte mer. Det är lätt att hitta, och träffa nån, men jag börjat bli trött där. Jag har blivit sårad ganska mycket nu där. Men mitt problem, att börjar ta allvar så snabbt, eller börjar får känslorna. Snart ska tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0