14.februari

Fredag-alla hjärtanas dag, och det började inte så bra för mig. För att blev arg på J i morse, att skrek på henne ....Så att vi missade bussen idag. Men sen vi båda sa" förlåt" till varandra. Och när hon gick till skolan, såg att många som ropade henne. För att säkert, att alla som hon bjöd till kalas hade fått kort. Och vet att hon mår bra nu i skolan med alla kompisar. Men det är jag, som mår dåligt nu, att blev arg på henne. Det känsla bara kommer helt plötsligt. Jag vet inte, när det går över. Men det är därför att har så mycket att göra för skolan. Att vet inte hur ska klara med allt. Men idag tänker fixa grupparbete, och sen börjar läsa för tenta och skriva ner i data viktigaste. Idag måste köpa till J nånting. Hon ville ju ha surfplatta, men kan inte köpa det nu. Nu ska börja plugga, varje minut måste använda nu, när är inte i skolan, men måste gå till skolan, att lämna tillbaka böckerna nu. Snart ska hämta J. M kan ta J imorgon, att lämnar henne innan går till jobbet. Blir jobbigt, att gå dit nu. Men det är livet, och ska hämta henne på söndag efter jobbet då. Då kan plugga imorgon efter jobbet. Idag är det alla hjärtanas dag, vill inte se folk ute, som är kär i varandra, eller alla som har blommorna eller rosor i handen nu. Vill också ha....men ingen som ger mig ju. Men snart kommer att hitta nån säkert. Kvällen, och är så trött. Snart ska gå lägga mig, måste vakna tidigt imorgon, lämna J till pappa, och sen till jobbet. Jag bara kunde inte låta bli, att skrev till T, att vilka helg han är ledig, att om har ingen dotter, då kan ses igen honom. Men tror att han jobbar nu. Vet inte, vad han kommer att svara. Vill se honom snart, och vill ha lite närmare kontakt med honom. Börjar tänka mer och mer på honom nu. Vet inte, om det kommer nästa gång att klicka nåt, men hoppas på det nu. Men vill inte ta själv nu första steg, vill hålla mig som vi är vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0