15.februari

Idag fyller J år, hon vaknade själv i morse. Fick en liten present av mig, och sen blåste ljus i tårta, men hon gillar inte äta tårta ju . Hemma efter jobbet, imorgon ska jobba ensamma, måste vakna tidigt . Sen efter jobbet hämtar J, tror jag. Saknar nån just nu så mycket, vill inte vara mer ensamma. T läste mitt meddelande, men han svarade inget, inte än. Vet inte om det blir med honom nåt mer eller inte. Han skulle visa mer ut, att han är intresserad av mig. Men vill inte ju heller pressa honom. Men just nu vill träffa honom mest, vill inte börja dejta nån annan. Nu måste börja läsa, och skriva upp för tentan. Har ju en papper om det , vad behövs att veta. Om en vecka är det över, min första tenta. Nej, nu börjar jag. Kvällen, kollat på mellot. Sen ska börja skriva igen, måste göra det. Det är jobbigt, men måste ju plugga för det. Har ca 6 böcker, att läsa vissa kapitlet. Tänkte nu att läsa kapitel,, och skriver kort, som behöver veta om. Sen vet, vad måste plugga. Och måste läsa boken också klar, och börja skriva om det. Nu tänkte ta lite i taget. Ska läsa en till kapitel, annars blir det för mycket. Vill vara klar med allt texter på torsdag. Det blir en jobbigt vecka, som kommer att sluta med tentan och sen J-s kalas. Vill stänga av allt, ingen FB, ingen HP. Får inte chatta med killarna nu, när har mycket att göra. Måste klara min första kurs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0