16.februari

Söndag morgon, och måste jobba ensamma idag. Känner mig trött, men får inte sova, när kommer hem. Måste plugga, igår bara klarade inte denna kapitlet, det var så svårt att förstå, att bara lämnade. Och nu idag måste fixa istället 2 kapitlet. Nu måste vara själv lite hårdare för mig själv. Jag måste , för att om jag vill fortsätta, då måste göra det. Ibland vill bara gråta , men tänker nu mer och mer vad säger t. ex en killvän, att kämpa på och du klarar de, det är svårt , men det blir roligare. Och nu börjar tänka, att han har rätt. Att kämpa på. Och det gör jag nu, för att det är min framtid, vill jag fortsätta att städa rum eller i teatern hela mitt liv, nej det vill jag inte mer att göra. Vill göra nåt annat. Nu måste tänka bara positivt, att klara med allt. Jag är för lat, men nu måste ta det allvar, och har lämnat igen allt för sista dagarna. Om en vecka har jag tenta, och det var ganska mycket, som måste kunna lära in mig nu. Bara att stänga av med allt, måste skriva för boken också nu. När hinner göra det nu. På tisdag är hela dagen ledig, kommer ta igen hela dagen nu, eller mer. Nu ska gå jobba lite, att få lite pengar in. Nu är jag hemma och utan J. Efter jobbet skulle hämtat henne, och gick till hennes pappa, och hon ville inte komma med mig, det var bättre, för att nu kan plugga lite mer. Och nu kommer pappa lämna henne till skolan imorgon. Börjar bli svårt att förstå allt, vad skriver och läser här. Det är för mycket. Vissa sakerna förstår inte, vad måste man veta. Men har inte alla böckerna om det heller nu. Nu har skrivit idag redan några, och nu tänkte kolla en till sak, att skriva ner. Annars blir det för mycket. Måste börja skriva om boken också nu, och vill hitta lite materjal om det också, att referera. Imorgon tror att ska beställa soffa nu, efter skolan hämtar J, sen åker och kollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0