17.februari

Snart ska till skolan, men är rädd, för att tror inte att kommer klara min kurs nu... Varit ute och handlat redan, för att sen efter skolan ska beställa soffa, men måste ta J med, för att annars hinner inte hämta henne före klockan 6. Vet att hon kommer bli sur för mig. Hon blir arg så snabbt nu för tiden. Vet inte varför. Vet inte, men tänker på min U kille nu hela tiden, men han skriver inte tillbaka, frågade honom nåt, men han bara bryr inte om det. Vet inte, om han vill ses mer mig eller inte. Vill inte mer skriva honom. Skrev att ska beställa soffa nu på måndag. Har börjat fundera om min utbildning mycket just nu, det känns jätte svårt för mig. Tänkte , ta studieuppehåll en termin, att läsa svenska för invåndrare, i högskola nivå. Det finns kurs, och kanske det är bättre, att börja där, sen kan fortsätta. Vet inte, vill klara första termin, och känna efter. Kanske det är en bra ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0