18.februari

Igår hade ganska bra dag. Gick sådär i skolan, satte inte helt tyst i alla fall i klassen. Och nu börjar det jobbigaste just nu, att skriva om boken. Måste skriva 700-1000 ord, blir jobbigt för mig, men hoppas klara det allt ikväll. Igår vad med J vid Kungens Kurva, och vi beställde soffa, var denna , som tyckte om mest, och ganska bra pris, men måste vänta det nu ca fem till sex veckor. Men det är väl med alla soffor, att måste vänta. Och efter det såklart köpte till J present. Surfplatta, men tänkte nu att kan använda det samtidigt ju, att dela med henne. Behöver det i skolan. För det behöver nu bara internet hemma, måste skaffa då router, vill inte använda sim kort där inne nu, blir dyrare. Jag skrev nu om soffa , att det kommer om fem till sex veckor till T också, han läste , men svarar inget. Jag vet inte, han kanske tänker nu, att jag är intresserad av mer än bara vän. Vill inte mer skriva honom, han svarar ju inget. Ingen ide , att bara skriva och får inget svar. Frågade ju vilka veckor han är ledig, men han har inte svarat. Nu ska börja med boken. Måste göra det, och det blir jobbigt. Vill hitta lite mer info nu om det allt. Börjat att skriva nu, och kommit till halva vägen. Men känner att nu blir det svårare och svårare att skriva. För att nu måste skriva om begrepp, och vet inte hur ska man börja. Men det kommer säkert igång snart....Vi ska få se, när blir klar med allt detta. Klockan är 10 på kvällen, och kommit inte igång med detta. Läste igen boken, att tänka lite mer. Men nu måste börja tänka, glömma allt annat. Men kan jag det nu. Nu på kvällen började jag chatta med T. Och det hände nånting, vi prata med varandra ärligt, och det skulle hänt nånting redan när vi sågs, och hon berättade, att han ville inte för att hade dotter ju hemma. Men nu det känns, att han är seriöst med mig, och han vill ha mig mer än bara vän. Känns lite bättre nu efter det att fick erkänna lite om vad vi vill båda två nu. Och han vill träffa mig igen, och han vill ha mer med mig, vad vi hade först. Det kan bli nåt med honom, om vi båda är redo för det. Tänker på honom ju själv ganska mycket nu, efter det när vi hade träffats. Nu måste komma igång med min skolarbete, måste skriva nu nånting mer, och måste skriva klar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0