19.februari

Idag gick det helt ok i skolan. Fick prata lite med. Men igår, när skrev min uppgift sent på kvällen, då bara kände, att det var för mycket för mig. Min svenska är inte så bra, och jag har problem med språket. Och vet inte vad ska göra med det nu. Jag kommer inte klara min utbildning, om det blir inte bättre. Tänkte klara första terminen, sen tar uppehåll, att börja en svensk kurs för utlänningar, som vill studera i högskola. Det kan vara bättre, att börja, och sen bygga vidare. Igår ville bara lämna allt, och bara gråta, men vill inte ge upp så snabbt nu. Vet inte hur länge jag klarar. Och nu kan inte glömma min vän T. Läste igår hans meddelande igen, och hade missat en , som läste igår kvällen. Han skrev att han minns, när han var här, och sov, att han hade drömt om mig sensuell dröm...vad ska man tänka då, när han hade drömt om mig. Det börjar finnas nånting mellan oss nu. Hur kommer det bli, får bara tiden visa nu. Men det känn lite, att båda känner nånting, vet inte. Har ju börjat får denna känsla. Nu ska diska, äta, sen ska till stan till biblan. Ska läsa en boken lite, och skriva ner. Måste göra det innan hämtar J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0