20.februari

Tiden bara rinner iväg. Måste börja plugga nu för tentan för allvar. Ska skriva lite till, och sen ska skriva ut, och sen kör i gång. Måste gå igen till biblan, låna böckerna, men lånade till M mitt kort nu. Och imorgon han vill också ha det halva dagen. Det blir stressigt imorgon då. Idag hämtade paket, som mamma hade skickat, det fanns massor av godis där inne, och en teckning av J, det är så fint, och såklart lite pengar också, till J , men det behöver ju jag. Jag bara vet inte mer vad ska göra, med T. Börjar tänka mer o mer på honom nu, vet inte hur det blir , när vi ses igen. Vill ju ses snart honom igen, att får vara lite närmare med honom, och känna, om det finns nån kemi mellan oss. Men det kan vara nånting, för att annars han skulle inte drömt om mig, eller jag inte om honom, men det gör jag ofta nu, att drömmer om honom. Måste ta det lite lugnare, kan inte börja bli kär i honom nu. Det kan inte hända med mig... Nu måste börja med plugg. Nu har kunnat plugga lite, men finns massor att plugga mer. Vill ju helst klara min tenta, men är ju såklart rädd om det. Snart kommer J hem, och sen är hon säkert så hungrig, att börjar snart att lagga maten, har inte ätit själv ingen lunch. Måste göra det själv nu också, att får äta nåt. Men jag tänker på honom, varför , fattar inte , att det kommer hända med mig. Det var allt för att vi fick prata lite om, vad vi vill av varandra. Och känns, att han vill ju ha mer än bara vänskap. Frågade idag mamma, om han hittar grejerna , som är rysk. Hoppas att hon hittar, vill ge till honom då. Han skulle bli jätte gläd ...Vet inte , vad ska tänka om T , om börjar får lite känslor med honom. Tror att han är ledig denna helg, vi kommer ju inte ses nu. Jag är uppdagen nu, har tenta på lördag och sen har jobb på söndag och sen J-s kalas, och det kommer ca 10 barn nu till hennes kalas. Det kostar de ca. 2000kr. Men delar med M denna summa nu. Det kommer bli roligt för henne, hon kommer bli glad. Nu ska börja med maten, kommer hungrig tjejen snart hem. Kvällen, sitter vid data, J sitter med sin surfplatta. M var här, och fixade router nu. Men nu kan inte jag skriva ut ingenting. Jag har köpt några deal, trådning av bryn och kunde inte låta vara, ska klippa och färga håret nu. Nu ska bli fint, vem vet kanske redan nästa vecka. Ska ringa och boka tiderna bara. Jag pluggar pluggar, måste nu när J sover, plugga mer, och sen har jag bara imorgon kvar att plugga, sen är det lördag, och sen är söndag, och J-s kalas, och det blir nu 12 barn till hennes kalas. Tänkte göra kladdkaka nu extra. Jag vet de kommer bli jätte jobbiga, att klara med alla barn. Kommer inte kunna sova imorgon nu, för har tenta ju. hur ska bli, när det är över. Vill bara gråta just nu, saknar nån, att kramas, börjar ju tänka mer på T. Vill träffa honom snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0