21.februari

J- kalas på söndag, och kommer alla som har inbjudit, det blir 12 barn. Och det blir jobbigt, med alla , jag vet. Men de är inte så små nu, att de kommer nu lyssna på mig. Det kommer bli roligt för de. Men som sagt,. för mig blir det mycket stress kanske. För att kommer inte kunna sova nu bra på nätterna. Idag ska plugga hemma lite, sen går till stan-köper några böckerna, sen till biblan, sen måste komma hem igen, att plugga. Och sen är det lördag, vill inte tänka på det inte alls. Tänkte ringa idag, och boka nu till frissan och sen att fixa brynen, ska bli fint nu. Och sen måste ringa också till Lekpalaset. Läst lite idag. Bokade tider, nästa vecka ska till frissan och sen efter nästa vecka trådning. Då ska bli fin. Måste ta hand om mig mer. Nu efter det , när går fixa brynen, ska börja ta hand om de mer nu. Läste att varje dag plocka bryn, det är lättare. Och mina hår, ska bli äntligen att klippt. Glad jag blir, att set ut bättre. Men det gör jag för mig själv och för andra också. När kan jag träffa honom, jag tänker ju på honom så mycket nu. Men gör han det med. Nu skrev ju, att har barnfritt helg, att plugg, tenta, jobb och kalas väntar. Kanske han skriver själv nu, tänkte baka piroger, och göra nån bild, att skicka honom. Snart ska gå ut, köpa några böcker, och sen till biblan med data så klart. Måste köpa igen bläck, det tar slut så snabbt. Vill inte vara just nu ensamma, saknar nån bredvid just nu. Igår kom gråt, igår kom ihåg henne( honom) , som är i himlen. Denna känsla kommer igen. Om ca en vecka skulle hon(han) blivit 6 år gammal nu. Jag kommer aldrig över det, kan inte bara. Jag vill glömma allt detta, men bara kan inte. Gråter nu....Vill inte tänka på det, men kan inte ... Det är en ny kille, eller det var två, men en var efter bara sex, och en är seriös, lämnade ut mitt nr, kanske han ringer redan ikväll. Han är redan 40, på bilden såg ut ganska ok. Vet inte om ska träffa honom. Vill ju träffa just bara en kille, ingen annan. Men när kan träffa honom, när han kommer hit eller bjuder mig dit. Vill inte igen börja skriva med honom. Imorgon kanske ska skicka en bild, vem vet. Jag var igen i biblan, och skrev lite mer upp, men har nu 2 eller 3 grejer, att skriva sen, är det bara att plugga på. Men det är så jobbigt, orkar inte tänka på det nu. Jag vet inte om ska klara tentan imorgon, är rädd, att klarar inte det nu. Ok, nu ska skriva lite till, sen bara skriva ut, och sen bara plugga plugga plugga. Jag vet att kommer inte kunna sova nu på natten ingenting. Nu ringde han, han lät ganska trevlig, och han vill träffa mig, och vi kommer ses redan på tisdag , och under dagen. Vet inte, om jag är redo att träffa honom. Jag kan ju träffa, och se hur det blir. Men hoppas inte för mycket på honom just nu. Men tänker på bara T nu, vill träffa honom nu, och känna med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0