22.februari

Nu är det lördag, och jag är sjukt stressad just nu. Jag vet inte hur kan skriva tentan, om känner sig så osäker med allt just nu. Jag vet själv, att jag klarar inte att skriva nu första gången , men vill bara prova , att se frågorna. Jag blandar ihop allt , vad har läst. Vill bara gråta, och grät redan i morse. Och kommer hem, att gråta igen, jag vet. Alla mina känslorna är så uppe just nu, jag börjar ju tänka igen som det händer varje år, när mars närmar sig. Vill komma över det, vill glömma allt, men bara klarar inte. Igår pratade med denna kille, och han är nu så intresserad av mig, att han kommer nu ringa igen ikväll. Han vill träffa mig ju. Jag vet inte, om klarar att träffa honom nu, jag bara vet inte. Tänker ju på min andra kille, min Uppsala kille, som vill träffa mest just nu. Snart måste gå nu, vet inte än, om jag klarar att gå, jag är som sagt sjukt stressad nu. Hemma, snart börjar med tvätten, har så mycket smuts tvätt nu. Men hoppas att klarar att tvätta de ikväll. Idag var tenta, det gick sådär. Inte så farligt, kunde lite ju, men kanske räcker inte med min kunskap. Vet inte, om kommer bli g eller inte. Hoppas ju så. Om inte, då kommer det bli omtentan. Kom hem , vilade lite, nu har bakat köttpiriger, skickade en bild till T, och skrev om han vill smaka. Vi ska få se, om han svarar nåt. Tänker på honom, men nu är det andra kille efter mig, han skrev att han ska ringa igen ikväll. Vet inte än, om är redo att träffa honom. Jag kan ju träffa honom, det betyder inte att det blir nåt ju just direkt. Vill inte börja skynda, hoppas på honom. Är ensamma nu hemma, och vet inte vad ska göra, har tråkigt just nu. Imorgon jobbar ju, och sen kalas. Blir jobbigt med alla de barn. Tiden går snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0