23.februari

Söndag äntligen, och är utvilad, vaknade då och då. Men var trött igår efter tvätten. Snart ska till jobbet, sen måste skynda hem, fixa mig, och sen väntar J-s kalas. Det går säkert bra. Börjar bli lite bättre, just nu är mest orolig om min tenta. Jag håller tummarna, att har klarat det, vill inte göra om det bara. Jag har ju svarat på alla frågorna. Nästa vecka ska träffa kanske honom, kanske inte, vem vet. Han skulle ringt igår, men ringde inte. Det gör inget. Sen på tisdag ska till frissan, behöver klippa topparna, och vill göra nåt med lugg, och sen färja utväxt bara. Det blir skönt , att bli lite snyggare. Min T svarade igår, skrev bara - så gott. Tror att han jobbar denna helg också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0