24.februari

Känner mig trött, och nu lite ont i huvudet. Det måste vara våren, känns i luften nu på riktigt. Igår var med A på Ikea, köpte denna hylla, som kan la nu i skåpet. Det gick bra J-s kalas igår. Hon blev glad i alla fall. Alla barn var nöjda också nu. Ny vecka har börjat, hur kommer det bli. Kommer jag kunna träffa nu denna kille, som ville ses redan imorgon. Han skulle ringt igår kväll, men han ringde inte, då kommer han ringa kanske ikväll. Vet inte, men hoppas inte för mycket på honom. Tänker ju mer på min T nu. Vill ju vara med honom mest. Hoppas bara att vi kan ses snart igen. Räknade igår mina pengar, och ser att kommer inte klara det. Måste få min sista poäng ihop nu snabbt, att få studiemedel, men det kommer ta också tid. Vet inte, hur klarar mig, tills får lite lön, 16 mars, har ju räkningar , som måste betala nu också. Snart ska till skolan, känns lite jobbigt, en kurs slutar idag. Man vet inte än, om man har klarat, men har ju de uppgiften nu, som måste fixa snabbt. Ska skriva ny formalia denna vecka nu. Hemma, och har ont i huvudet. J har varit ok, imorgon lämnar henne före kl 9. Idag var sådär i skolan. Ny kurs som börjar nu, blir jobbigt och svårt. Och vet inte ju, om klarade förra kursen. Imorgon kommer träffa denna kille nu, blir lite jobbigt , för att ville ses kl 13 tiden, men han sa kl 12 nu. Jag har kl 15 , frisör tid, måste stanna i stan nu, tråkigt. Vet inte vad ska göra. Vill inte sitta ju i stan. Jag vet inte, om vågar att träffa honom, vill inte ju träffa ingen annan, vill bara träffa min T, jag vet inte bara när. Vill inte vara mer ensamma. Vill vara med nån, saknar nån bredvid just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0