25.februari

Lämnade J till fritids, kom hem , fixa hylla, städa, duscha , och snart till stan. Det är sant nu, att vi kommer att ses redan kl 12. Ville inte gå så tidigt nu, men vad ska göra. Vi ska träffas i Gamla stan. Jag vet inte hur kommer det bli nu. Vill inte tänka på honom. Det kan ju hända, att det blir nåt, eller blir det inget ju. Men tror inte att det skulle bli nåt. För att just nu har jag nån annan ,som jag tänker mest. Kommer att välja honom först nu. Har betalat ,mina räkningar,, har kvar hyra, men väntar när kommer bostadbidrag, om det kommer nu. Räknade själv att det blir lite extra nu, när bor mindre bostad. Och sen är det pengar slut. Vet inte hur kommer att klara mig, behöver mer pengar. Måste beställa eller köpa en till boken, beställde igår en bok nu, och det blev 1200 krona, men delade upp för tre månader . Måste får min en poäng nu, att får studiemedel, och börja jobba nu. Nu är hemma, och vill bara gråta just nu. För att jag skulle träffat denna kille idag....men jag bara klarade inte. Jag gick dit, jag tror att såg honom, men gick inte fram , bara gick sin väg, såklart han började ringa mig igen, jag svarade inte. Jag vet inte själv, vad hände med mig, det har aldrig i mitt liv hänt, att bara går. Sen skrev bara, att har ledsen men fick kalla fötter, att vågade inte träffa dig, att kanske var inte redo. Han svarade , jaha, och sen var är jag,, sen jag skrev honom, som det är att träffade nån annan för några veckor sen, men han är osäker. Men jag tänker ju på T, kan inte träffa andra. Jag bara tänker nu hela tiden på det, som hände. Att jag bara gick därifrån. Jag mår jätte dåligt för det. Och nu han har blockerat mig , eller själv raderat sin profilen. Tänker på T ju, och idag såg att O har whats upp , och började skriva honom, men han svarade inte. Och nu skrev sist att vi kan vara vänner, och han svarade!!! Jag fattade inte, att han svarade. Vet inte, vad hänt med honom. Nu skrev han, att hans mobilen blev stolen. Men han har kvar sitt nr. Vet inte hur ska tolka honom , jag kan inte lita på honom mer. Han menar , att han har inte fått alla mina sms, inga badoo meddelande. Jag måste ta det försiktigt nu med honom. Jag bara vill inte börja tänka på honom, vill inte mer, att bli sårad. Imorgon ska lämna J, sen ska till skolan, har bara föreläsning, sen ska biblan, lånar en boken. För att vet inte när kommer min bok. Och nu chattar med O, och han vill prata med mig. Nu berättade om viber, han frågade vad är det, han ska kolla upp, att ska ladda ner det, att då kan vi ringa varandra. Vad kommer han säga , vad kommer han säga om allt, att han bara försvann såhär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0