26.februari

Snart ska lämna J till fritids, och sen ska till skolan, har bara en föreläsning. Vill inte missa det. Sen kommer hem, att börja läsa genom formalia. Igår fick lite hjälp av A. Min svenska är dåligt ju. Igår chattade med O ju länge. Berättade om Viber, att vi kan prata där, men tror inte att han vill. Men han skrev att han vill prata med mig, om jag vill också. Jag svarade, att jag vill. Han ska fixa det nu, när han är hemma, han försökte på jobbet, men det gick inte att ladda ner appen. Jag vet inte vad ska göra med honom. För att jag tänker ju på honom fortfarande, men det var han som svarade ju ingenting till mig. Nu vill jag vara bara vänner med honom, vill inte börja att vi ska nåt mer. Det kan ju växa, men vi har inte träffats, och det är bättre att vi kan hålla oss bara vänskap. Vet inte, om han kommer nu ringa mig, då vill höra vad han har tänkt nu , när vi har inte haft ingen kontakt så länge. Och igår skickade T sms, med bild med vin och maten. Trodde inte att han skulle skicka nån sms. Han har nånting med mig, att han skickade sms. Vet inte vad händer med honom, men nu vill bara vara med honom. Känner , att han kommer bli nåt kanske. Nu har tagit bort min konto dejtingsidorna, jag vill inte träffa nån just nu, efter det som hände igår. Känner själv, att klarar inte börja från 0. Vill inte. Jag har nu T, som vill helst bygga vidare vänskap nån seriöst. Jag är kört nu, börjar tänka igen på O. Jag skrev honom, att hoppas att han fixar snart viber, att då kan prata. Och att saknat att prata med honom, han var online, men svarar inget. Han chatta med nån annan. Jag vet det är jobbigt att chatta med många samtidigt. Men det är bättre, att inte tänka på honom, eller börja skicka meddelande, om han inte svarar. Han vet ju själv, att jag är intresserad av honom. Han ser, att skriver till honom nu. Men hur skulle det vara om han kommer ringa nu, hur kommer jag låta, jag känner att blir ledsen , eller börjar gråta. Jag har(hade) känslorna med honom, och nu efter två månader är han tillbaka, kanske. Hur tänker han nu, hur tänker jag. Jag vill inte bli sårad igen, vill inte. Men jag skrev ju honom, att vi kan vara vänner. Och han kanske tycker det är bättre. Men han skrev igår att han vill prata med mig. Och varför skrev han då "hi huny". Jag skulle börjat med formalia efter skolan, men orkade inte. Nu måste göra lite , när J har somnat. För att har vilat nu lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0