27.februari

Ingen bostadbidrag har kommit till konto, och måste betala hyra, nu är det kört för mig, om det kommer ingen bostadbidrag för mig. Idag ska växla pengar, och lämna till konto småmynt, behöver nu allt pengar , som bara får ihop, att klara mig. Vet inte bara hur kan klara mig. Igår pratade med M , om vi kan dela J en vecka hos mig, en vecka hos honom. Han ska tänka på det. Och sen frågade han , om han får också bostadsbidrag då. Det har jag ingen aning om han får också ansöka nu, och om han får, då kommer det minska min delen direkt. Jag måste få studiemedel nu, måste får det , annars vet inte hur klarar mig. Det är så mycket just nu, som allt pengar bara försvinn, en stor del gick ju J-s kalas, och min soffa nu. Hoppas att får jobba lite nu på hotell, att får lite extra tjäna. Hoppas att de hör av nästa vecka, har skrivit att kan jobba nästa helg nu. Det är så jobbigt med O nu, när har börjat sakna honom igen. Han svarade inget igår. Han försvinner igen, som förra gången. Han sa, ju att han ska ringa mig nästa dag, men han fixade inte viber, då ringde han inte. Jag vill ringa själv , men jag vet att han kommer inte att svara. Kanske ska försöka ringa, innan hämtar J. Och tänker på T med nu. Snart ska lämna J, sen till skolan, har grupparbete, men bara en timme. Varit i skolan, lämnat in lite pengar till konto, ingen bostadsbidrag, som kommer just nu, då kan inte betala hyra. Tack så mycket. Blir stressad nu, att betala för 160 krona för inkasso extra, om får ingen bostad nu inom nästa vecka. Jag kunde inte vara, jag ringde honom, till O, men såklart han svarade inte, han sover säkert hemma, och sen skrev meddelande, att förlåt att ringde, men ville bara prata med honom. Jag bara klarar inte att vara utan honom, tänker på honom IGEN. Vet inte hur kan glömma bort honom bara, men det är så svårt just nu. Jag har ju känslorna med honom, det känns nånting annorlunda med honom, jag har en känsla, att det finns med honom nånting, men vet inte om han känner samma. Han svarade inget ju igår, kanske han hade mycket att göra. Nu när han vaknar, ser han att jag ringde honom, att ville prata med honom. Om han svarar inget nu idag, då har jag inget att göra. Jag kan inte börja skriva honom, om han svarar inget. Nu hände det som trodde inte.Han ringde, vi pratade länge. Vet inte om kan lita på honom hundra %. Men han vill träffa mig. Vill inte u börja hoppas för mycket på honom. Måste ta det lugnare. Vi ska få se hur det blir med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0