28.februari

Vinter är över, och våren har kommit nu. Imorgon börjar ny månad redan. Igår kvällen, i natten vi chattade, och han är tillbaka, min O. Jag kan inte vara ju helt säkert att det blir nåt seriöst mellan oss. Han berättade, att han ska åka till Turkiet slut av maj, han ska operera sin rygg, han har nån problem, och han vet inte när han kommer tillbaka. Jag sa, att kanske kommer till London i maj. Jag vill ju åka dit, ville ju träffa honom, vet inte, hur det blir. Kollat min schema, och ser ut att om jag åker dit då blir det en vecka innan han ska åka iväg, kanske. Kommer ju åka en helg bara. Varför det är så svårt med honom, vet inte hur ska det bli. Jag tänker ju på honom, och han tänker på mig också. Vi båda har känslorna, men han var ju borta två månader. Jag är rädd, att han försvinner igen. Tänker inte så mycket , hoppas inte mer för mycket för honom, tar det lugnare nu. Idag är J ledig, ska till tandläkare och sen till bio, sen handla , sen bara mysa hemma. Måste fixa min formalia , nu i helgen. Igår jag skrev, och är nästan klar, måste skriva ihop bara nu det. Och sen börja plugga anatomi, igår lånade en boken, och väntar när riktig boken kommer nu. Det blir jobbigt kurs, just nu kan inte göra inget, när J är hemma nu. Behöver mina poäng nu ihop, att få studiemedel. Hemma efter lång dag . Vill bara sova. Idag skrev klar skolarbete,bara att skriva i data. chattade lite med honom. Han måste åka kanske före 15.maj. Vet inte nu , när kan träffa honom. Kanske måste åka när fyller år. Först han ska boka sin resa då kan jag planera. Jag vet inte vad sk a göra med honom. Idag skrev att vill inte mer tappa honom. Han sa att han ska inte försvinnaJag har känsla med honom. Jag har inte haft detta känla tidigare. Om det skulle vara lättarebmed allt att bara gå och träffa honom nu. Vill träffa honom nu....men kan inte bara gå. Varför det är så svårt. Vill inte tänka så mycket pånhonom nu. Men nu är han tillbaka i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0