2.februari

Tiden har gått snabbt, att har inte haft att skriva mina tankar här nu. Hade ju ingen internet heller hemma. Nu igår var 1 februari, och min internet var flyttat. Flytten har gått ganska bra nu, har börjat känna som hemma, men fortfarande känner inte helt ok. Det finns kvar sakerna , som behöver nu för att leva ett gott liv. Men tar det sakta sakta nu. Har inte råd, att fixa allt på en gång. Nu är J hos sin pappa. Hon har varit nu efter flytten några dagar-nätter hos mig, men nu behöver för mina studier fixa mycket. Just nu har mycket att fixa, jag orkar inte helt enkelt. Måste kunna konsertera mig helt, annars det funkar inte. Vi hade första seminarium och jag känner att det gick inte alls bra, att måste börja att våga mer att säga. Annars kommer jag inte att klara mina studierna. Jag var igen på badoo, jag börjar tänka igen på honom, men han har glömt bort mig helt nu. Jag önskar att kan hitta nån nu, att inte känna sig så ensamt nu, vill inte vara det. Vill känna mig älskad. Min Uppsala kille är också glömt bort mig nu. En vecka har gått, och han skriver inte tillbaka inget. Tror att han blev lite besviken om mig. Vet inte ju, vad han tyckte om mig. Vi har inte pratat inget efter dejten. Jag skrev ju honom, men han svarar inget. Han brukar ju inte svara på en gång. Men just nu känns, att han vill inte mer att träffa mig. Jag skulle vilja träffa honom. Ok, nu måste börja igen med studier. Men måste planera nu, hur ska studera, att ha rast också nu. Hela dagen är ögonen i data och i bara skriver. Det är så himla mycket på gång. Jag försöker att börja översätta först denna engelsk texten. Men det tar så lång tid nu för mig. Och sen måste läsa lite de lagtexterna också. Jenna gick vid klockan 11 tiden. Och sen ringde min vän Anja, frågade om behöver några gamla möbler, att hennes ex flyttar, och nu fick hem köksstolarna, och sen en byrå med spegel till hallen. Nu det börjar bli lite bättre. Just nu skulle behöva bäddsoffa, men kan inte köpa än, har inte råd, och kan inte låna heller. Måste vänta tills jag får studiemedel, och måste fixa nu mina poäng, att får pengar. Ibland känns det så jobbigt, om jag klarar med allt detta. Det känn för mycket ibland. Och nu har badoo, och en kille, som träffade i somras, han fortsätte att skicka sms, efter det att vi hade träffats, men sen han slutade. Han vill inte ge upp, tänkte att ge ny chans till honom. Första gången det slutade inte så bra, för att han ville ha mig i skogen, men det fick han inte. Men förstod inte det, att efter det han ville ha kontakt med mig, och varför. Nu tänkte höra om honom, han skrev på badoo, och jag svarade, men han har inte svarat inget än. Kanske kan träffa honom, att se om han är en seriös eller inte. För att varför han fortsätte att skicka sms. Och har inte kvar hans nr mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0