3.februari

Ny månad har redan börjat. Och mår dåligt dåligt. Jag kan inte sova på nätterna, vill ha soffa eller sängen nu. Det är så obekvänt att sova på golvet. Och att kolla hela tiden klockan. Igår min Uppsala vän svarade, jag frågade honom, om han blev så besviken om mig, men han svarade att inte alls , att han har haft mycket på jobbet, att inte tid att skriva mig. Och sen skrev han hälsa dotter , och sen kram. Så nu det är lite ljusare , om man kan säga så. Och nu svarade den andra kille oxå. Vet inte vad ska göra. Om måste välja nu, då kommer ju välja min Uppsala vännen. Vet inte, vad kommer hända med honom. Kanske bättre att vara bara vänner med honom. Jag blir helt tokig med min skolarbete. Orkar inte läsa. Jag tyckte att klarar att läsa hela texten igår, men hann inte, för att hade de lagtexterna oxå att läsa. Och läste de, men fattar inte vad ska man göra med de, att skriva ner två frågor att diskutera, och det kommer hända på onsdag. Och måste skriva min uppgift nu senast på onsdag oxå. Imorgon är ledig, och kör hårt nu imorgon. Tänkte börja idag redan, men måste fixa word nu. Vill inte betala för det. Klockan är snart 11 på kvällen och är helt slut. Har nu översätt hela texten, imorgon måste börja tidigt nu. Att klara det imorgon kväll. Jobbiga dagar väntar nu , vet inte hur kan klara allt detta. Det blir stressig ju helt enkelt ju. Och nu är denna kille tillbaka, han vill träffa mig, han lämnade sitt nr, och jag såklart skickade viber meddelande, men han har inte läst. Vad ska göra nu med honom, vill jag träffa honom nu eller inte, är ju lite osäkert, men tänkte att ge honom andra chansen, Nu ska sova lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0