4.februari

Det är tisdag, och känner mig redan stressad, hur klarar jag min uppgift nu. Det känns så svårt, att skriva. Att behöver skriva med ca 500 ord. Men tror att klarar det bra, men kommer säkert att skriva fel ju. Nu försöker hitta gratis Word, vill inte betala för det, måste kolla om det kommer att funka nu. Om denna vecka skulle vara över redan, jag har så mycket att göra nu närmaste dagarna att hur kommer att klara med allt. Imorgon är det seminarium ,och måste vara beredd, att vara med, inte bara sitta tyst, det får jag inte göra. Det blir jobbigt, men jag kommer inte klara min kurs annars. Han läste inte min meddelande, vet inte varför. Vet inte om han kommer svara nu, för att skrev att har mycket att göra just nu i skolan. Måste börja kämpa nu hårt, kanske kommer inte att kunna sova nu, inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0