6.februari

Det är torsdag, och mår bättre lite. Med ,hur det går i gruppen i skolan, börjar att öppna munnen lite mer, att säga nåt. Det blir bra, måste göra det, att klara mina studier. Nu har jag 5 dagar på mig, sen är J hemma, då har inte tid, som haft nu. Måste göra nu, mycket. Tänkte börja att läsa boken nu, lånade idag boken. Och lite att skriva kanske. Vill inte lämna det nu på sista dagarna. Det var en kille, som började chatta med mig nu. Vet inte, om det kommer med honom nåt, men tror inte. Jag tänker på O ju nu igen, kan inte komma över honom. Vet inte om jag är redo att börja dejta nån ny. Kanske på söndag kan träffa en kille, vet inte om jag vill, jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0