7. februari

Det är fredag, snart till föreläsning, men började kolla svar för frågorna till måndag, och det är svårt att hitta. Nu hittade en boken, och ska till biblan imorgon. Det var en krekisk kille igår, som började chatta , vet inte om kommer att träffa honom. Igår kväll han sa, att han kom hem, att han ska träna, sen kommer chatta om en timme, sen puss....men han kom inte chatta med mig, och inte läst meddelande heller. Nu kan inte lita på honom, om han är intresserad av mig, då kan han skriva själv mig först. Och samma sak med andra kille. Jag kommer inte mer, att börja skriva med de. Hoppas att mamma ska skicka pengar idag, men tror inte. Behöver lite pengar. Om han skickar då kan köpa lite grejerna hem. Tänkte fixa hemma också nu i helgen. Men hittar inte förråd heller. Kanske det ligger nere. Men på måndag kommer nu bovärd, då kan hon också visa. Igår prata med J, hon vill fira i heron city. Nu är hemma efter föreläsningen. Har fått hem nu 2 böcker, att läsa för frågorna, som måste svara för måndag. Men har en engesk artikkel, som måste läsa, och helst vill ju översätta på svenska. Men nu är det grekisk kille, och han vill chatta på kik. Och jag tänkte att börja läsa texten. Vet inte ju hur seriöst han är. Han skrev att han varit singel bara 3 månader, tror inte att han är redo att börja nåt nytt just nu. Vi ska få se, vad kommer hända. Och M skrev själv idag till mig, ville ses, men sa, att har inte tid. Chatta lite med honom, han sa, att han ska lagga mat, att sen han ska skriva mig. Men nu har det gått ca 3 timmar. Berätta att kanske ska ta en bad. Och nu skrev om det, men hans mobilen är avstängd. Börjar tänka nu, att han kanske är inte singel, att han har nån tjej. Varför annars han stänger av mobilen, för att tror att han har 2 mobilen nu. Jag vet inte, men det börjar låta lite konstig för mig. Nu har läst lite min text, men orkar inte mer att läsa. Inte bra för ögonen heller. Imorgon ska fixa svar till frågorna, och sen kan skriva igen. Måste ju ta små paus också nu. Tänkte kolla på tv lite, men känner mig ganska trött redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0