8.februari

Lördag har börjat. I morse städa lite hemma, och nu är det gjort. Alla grejerna har packat ut, bara denna hylla att fixa. Hittade tvättstuga, träffade en granna som bor ovanpå, hon visade vart det ligger. Och hittade förråd nyckel också nu, och kanske det nyckel funkar till grovsopor ute, ska kolla, när gå till tvättstuga nu. Svarade för frågorna , lämnade boken tillbaka, handlat, åt lite lunch, och nu är tillbaka i data. Jag skrev min krek , att han kan komma till kik om han saknar mig, han läste detta, men svarar inget. Det är jätte konstig nu, att hans kik är off. Det känns lite konstig med honom. Igår fick veta, att han är 35, inte 33 som det stod på badoo. Börjar bli mer nyfiken på honom nu. Men ska träffa honom annan kille ju, vet inte om jag vill. Vill ju träffa nån, men börjar bli intresserad av mer denna andra kille nu. Vad jag håller på? Kan inte börja dejta två samtidigt nu ju. Måste välja nu. Men jag vill ju se, att kille visar sin intresse mer, att skicka meddelande. Vill inte göra det själv ju heller. Nu ska fortsätta min engelsk artikel, att översätta. Har skrivit idag hel del, började läsa min boken också nu idag. Har bakat en kaka, som ska äta nu snart och kolla på mello. Han måste vara uppdagen, att han kan inte komma till kik nu. Vet inte om han kommer nu senare. Såg att han var på badoo för ca 3 timmar sen nu. Vet inte , kanske han jobbar idag. Frågade inte igår. Vill ju veta mer om honom, men han har inte ju alltid tid, och jag kan inte ju börja pressa honom heller. Men det är konstigt, att han har inte kik online, han måste ha andra mobilen för det nu. Men vill inte ju börja fråga själv. Han låter som seriöst, för att han har inte börjat att prata om vi ska ses. Vill att han ska fråga det, annars han börjar tänka, att har bråttom att ses. Är lite osäker med honom, men kanske det går över. Jag blir ju alltid besviken nu, när börjar lära känna nån, som hade med O, jag har inte glömt bort honom, inte än. Nu ska fixa tvätten, och sen äta lite, sen får man se, om kommer han eller inte att chatta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0