10.januari

Kan inte sova, för att saknar honom så mycket. Han ska sluta snart, sen han ska ringa mig. Chattat hela kvällen nu med honom. Det är helt sjuk, vad vi gör nu. Det är nånting mellan oss, jag kan inte fatta att det kunde hända med mig. Att bli kär bara såhär. Utan att man har träffats, bara man sett på bilden, bara att chattat, bara att pratat en gång i mobilen. Idag har jag frågat nånting mer nu, och han har svarat på mina frågorna. Vi kommer att ha mer kontakt nu. Och han är seriöst med mig nu. Bara att får vara med honom. Om bara kan åka nu till honom. Men kan inte än. Klockan är snart tre, ska börja gå snart. Tänkte att gå låna böckerna nu. Jag har 2, som behöver och det finns båda i biblan nu. Bättre att låna de redan nu kanske. Vi båda har blivit kära i varandra. Vi pratade efter hans jobb, och pratat även idag nu med. Det är sant, att vi är tillsammans nu. Och han sa till mig idag och tror att hörde igår oxå " i love u baby"....Just nu är jag bara så lycklig med honom, att vi är glada båda två. Bara att vi kan inte ses, det är största problem, men snart kommer vi ses Försökte sova lite efter middag, och nu är uppe igen, och chattar med honom. Vi bara kan inte vara ifrån varandra. Nu väntar när han slutar, och vill sova, när han ska sova. Ja skrev att vill ringa imorgon honom, köpte kort dag, då kan prata med honom längre också. Hur saknar honom nu så mycket? Vi pratade redan idag, att kanske vi ska åka semester tillsammans. Och mamma frågade, när hon kan ta J till Estland. Vet inte än, hur ser min semester ut. Jag har nu juni och juli , ingen skola. Men behöver ju nån inkomst. Kanske klarar mig nu, om får skatt som förra året. Men skulle behöva kanske 2 veckor utan J att vara. Men jag vill inte börja hoppas för mycket med honom. Vi har inte träffats, vi måste träffas på riktigt, att känna, om vi känner samma, som nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0