11.januari

Jag är trött, och igen orolig. Jag har ringt honom 2 gånger, men han svarade inget, och inte läst mina badoo meddelande heller, såg honom online två gånger. Vad hände igen, han sover kanske. Igår känns allt bra mellan oss, vi prata i telefonen, sa igår, att jag ska ringa honom. Och nu, han är tyst igen. Säkert att han ska svara senare nåt . Snart ska skicka mamma iväg, äntligen hon går. Sen kommer hem, och ska försöka vila, är så trött igen. Sover inte alls nu på nätterna. Klockan är över 7 på kvällen, och jag mår dåligt dåligt dåligt. Mamma åkte. Det var ok. Men nu min "pojkvän" har kanske lämnat mig. Han skrev imorse sist kl 9-good morning my baby. Efter det han svarar ingenting, och jag vet inte mer vad tänker. Jag skulle ringa honom, och ringde, idag tre gånger, men han svarar inget.....inga badoo meddelande svar heller, att var tvungen använda andra konto. Vad har hänt nu med honom. Han svarar alltid till mig nu bara han är ju online, och nu. När kom hem, bara kunde gräta. och jag är så trött just nu. Bara vet inte, vad ska göra. Jag är kär i honom, vi pratade i natten, och allt var ok, och nu, vill inte mer skicka meddelande, bara vill veta vad är fel. Nu får inte mer att skicka nya meddelande, bara det får jag inte, eller att ringa . Om han saknar mig, då kan han själv visa, att han saknar mig. Jag kommer inte sova inatten heller, jag kan inte, jag blev kär i honom. .....vill bara gråta för det, om han bara skulle veta hur jag mår. Skrev tidigare en inlägg, och hittar inte det här nu. Han är tillbaka. Jag skickade meddelande, sen hörde att det kom fram senare, och sen bara ringde, och han svarade. Han hade köpt ny mobilen, eller nåt. Och nu chattat igen några timmar. När han började skriva på badoo. Skrev han "love you" och jag skrev tillbaka. Men hur kunde han säga de magiska ord redan nu, vi har inte träffats....man säger inte så lätt denna ord. Men båda har gjort det nu. Snart kommer vi att ses, jag vet.... saknar honom varje dag mera och mera. Det är jobbigt.... Nu är klockan 4, tycker att ska gå lägga mig snart nu. Han ska stänga senare affären nu, om ca en timme tror jag. Chattat hela natten med honom nu. Jag vet inte, om kan lita på honom. Varför han svarade ingenting under dagen, och han svarade på när, jag visade inte mitt nr. Men han säger , vad han vill göra med mig, han vill åka semester mer mig redan. Jag kan inte ju så lätt att lita på honom nu. Det går inte. Vi kan inte säga, att vi älskar varandra nu, osv. Vet inte just nu, vad ska göra. Vi båda erkänner, att vi har känslorna , vi skriver, vi säger det. Men vi är ju så långt från varandra. Det kan ju vara nånting mellan oss, men kan hända, att vi kommer bli besvikna, när vi ses på riktigt. nu. Vet inte just nu, om kan lita på honom efter idag. Har tänkt så mycket på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0