12.januari

Idag var i sängen tills klockan 14 kanske. Jag är fortfarande trött. Och idag har börjat rensa mer hemma nu. Tvättade sändmadrassen, det var en fläck, hoppas det går bort nu. Vill sälja sängen nu, hoppas att kan sälja nu. Och göra nåt med soffa. Måste köpa imorgon lite grejerna. Nästa vecka kommer bli jobbigt, måste börja måla hemma, men först måste packa grejerna, och flytta ut i J-s rum nu. Och på torsdag ska till skolan, registrera mig. Kan inte fatta, att börjar nu plugga, och nu kommer ta det allvar. Äntligen kan göra nånting, att ha en bättre framtid nu. Idag chattade , eller förmiddagen chattade med honom igen. Det är sjukt, att det är kärlek mellan oss nu börjat. Det gör ont i hjärtat, när tänker på honom, att vi kan inte vara tillsammans. Senare ska chatta med honom igen såklart, men tror inte att ska vara uppe nu så länge. Det har gått 2 veckor, när vi träffades på chattet. Trodde inte att det kunde hända med mig. Igår han sa, att han vill åka med mig till semester nu, till Turkiet. Vet inte, vill inte ta det så allvar just nu. Vi behöver nu ses på riktigt, men när vi kan ses. Kanske kan han komma hit, vet inte det än. Chattar som vanligt med honom. Men han låter lite tyst, jag känner lite. Vi chatta innan han kom till jobbet. Nu han läser, men skriver inte tillbaka. Vill inte pressa honom, frågade honom, om han har rökpaus, han läste men svarade inget. Vet inte, om ska stanna uppe så länge idag också, tänkte gå sova snart nu. Vet inte hur ser dag ut imorgon. Ska åka till ikea, ska köpa påsena, och annan för flytten nu. Och då måste börja tänka på målning också nu. Köpa färgen, det är jobbigt vecka nu. För att efter nästa vecka börjar skola nu. Då kommer inte att hinna allt. Och måste hitta nu flyttfirma också, och måste får veta, vilken datum kan flytta nu. Planerar nu direkt första februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0