13.januari

Ny vecka nu dag har börjat. Klockan är 1 mitt i natten, och jag chattar med honom. Det har vi gjort redan 2 veckor. Det känns så konstigt, att man chattar med nån, pratar med nån, hur man känner, hur man tänker. Men samtidigt är det svårt , att vara här, när det andra är inte här. Det är jättejobbigt, känner jag. Och ganska ofta är jag rädd, att han försvinner, att han bara leker med mig. Jag vet inte. Jag har känslorna, och han erkänner det med. Men ibland jag är bara rädd. Om det skulle hända, då kommer det göra ont. Jag vet inte vart ska ta vägen , men han gör inte så mot mig. Jag vill ringa honom, vill prata med honom. Jag tänkte , när frågade om han har rökpaus, men han svarade inget. Han skulle ringa mig...och just nu, han läste mitt sista meddelande, men han är offline. Inaten han också försvann helt enkelt. Han sa, att han stängde senare, då förstod det. Vad ska hitta idag.? Tänkte köpa grejerna, att packa nu allt J-s grejerna. Om jag jobbar inte, men måste ringa till jobbet nu också. Klockan är nio, och jag mår så dåligt igen, att kan inte tänka mer på nåt annat än på honom. Han läser inte mina meddelande, han svarar inte, när ringer. Skickade meddelande, men han gör ingenting. Och sist skickade FB meddelande, men han kommer inte där heller att svara nåt. Jag vet inte, vad har hänt igen. Det måste vara nånting med honom. Han försvann igår igen helt plötsligt. På badoo, jag ser att han varit online, men läser inte mina meddelande. Jag börjar tappa tro, att han är seriöst med mig. Bara om jag får nån svar av honom, jag skrev att jag är inte ok. Bara att glömma bort honom, vet inte hur han tänker.... Det går inte alls, att börja må bättre nu. Jag har ringt honom 5 gånger, han svarar inte på telefonen. Han svarar inte badoo meddelande. Men ser att han är online, men det visar inte. Jag bara fattar inte vad hände med honom nu, att han svarar inget. Bara om jag får nån svar av honom, men det får jag inte. Vill inte leva med här, vill gå härifrån, vill dö. Jag blev i honom så himla kär i, och nu. Han bara slänger bort mig, jag skrev sms, att hata inte mig, att jag vill bara prata med honom. men han vill inte, han bryr inte om mig, som jag gör. jag orkar inte just nu ingenting att göra. Jag kunde vila i alla fall några timmar nu, men mår dåligt som vanligt. Att han bara vill inte alls att prata med mig. Jag kan inte förstå bara, och kan inte bara ge upp honom. Vad hände med honom, kan han inte bara skicka meddelande och svara, då kan lämna honom ifred. Vill inte träffa nån ny, och börja allt i början. Nu hittade jag nån, men det börjat bli slut nu....och det gör så ont just nu. ......måste hämta J nu, vill inte visa henne, att mamma är ledsen igen. Tror att kommer sova tidigt nu ikväll, bara att få komma lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0