14.januari

I natten kunde jag sova lite bättre. Men känner mig fortfarande trött och seg lite. Nu på morgonen, kom in till badoo, att ta bort mitt foto, och såg att han hade gjort samma sak, och han ändrade sitt namn. Kollade bara den sista gången hans profilen. Han är borta nu från mitt liv, jag betyder inget till honom mer. Han bara ville leka med mig, men varför han ville ringa då, och höra mitt röst, varför prata med mig med allt. Jag öppnade mitt hjärta honom, jag var trevlig och snäll mot honom, men han. Nej, jag behöver inte mer skoj med honom, och vill inte mer att vara på badoo. Jag bara klarar inte mer, att vara där. Han vet att skickade FB meddelande, om han nu bara kommer och läser det, då kan han ta kontakt bara med det. Jag bara är just nu så nere. Just nu börjar det bli stressigt med allt, måste fixa J-s rum och hallen nu, denna vecka. Tänkte kanske börja redan imorgon med målningen. Det kan inte ta så långt tid. Bara måste ut alla grejerna i hennes rum nu. På torsdag ska gå första gången till skolan, måste gå och registrera mig nu. Det känns ganska bra, att börja göra nåt annat nu. Ringde igår också till jobbet, och tror att kan ha kvar mitt jobb i teatern nu. Igår fick räkning från bilförsäkringen nu, måste betala inom 30 dagar det. Nu kommer alla räkningar, som trodde inte att kommer så snabbt. Måste ansöka också socialen denna månader nu. Då kommer jag klara mig, hoppas jag. Jag klarade bara inte, och skrev till honom det sista meddelande, han var online ca 5 timmar sen. Han kommer se nu min meddelande, men utan bilden. Jag skrev som jag tyckte om oss. Jag vet , han kommer säkert radera det meddelande igen som alla andra. Han är borta nu för alltid. Han läser inte FB meddelande heller nu. Inga mer kontakt med mig. Kanske det är bättre för mig, för honom . Men det gör ont i hjärtat just nu. Det går över, men har tagit bort min bilden nu, att ingen som kan se mig där. Och HP , pausade min medlemskap. Vill inte mer träffa , inga mer kontakt på nätet. Det behöver jag inte, jag är trött för det allt. Bara att börja öppna ögonen ute, Nu börjar skola, och kanske kommer träffa där. Vem vet. Nytt liv kan börja nu äntligen. Det känns bra. Men det blir stressigt nu lite, med skola, med flytt. Idag köpte färg, och kam börja fixa hemma. Tänkte nu, att börja redan imorgon. Måste bara ta bort lite mer grejerna. Soffa och sängen är på blocket. Hoppas att nån är intresserad av de nu. Vill bort de nu. Annars ska ge bort till sekond hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0