16.januari

Snart ska till skolan. Lämnade J , kom hem. Jag kunde inte somna i natten heller, det är så jobbigt att somna på nätterna. Vet inte, kanske fick sova bara 4-5 timmar nu, vaknade med alarm. Började sakna honom, drömma om honom, att jag var där, åkte till London, åkte till hans affär. Det var bara drömm......jag tänker lite på honom. Men måste komma över honom nu snabbt. Igår vad igen på badoo, gjorde nytt konto, och samtidigt klarade inte att stanna där nu, tog bort min bild direkt. Det gör ont, att vara där, att kolla andra. Jag bara klarar inte. Måste släppa alla dejtande, och börja skolan nu på riktigt. Måste fixa mina poöng nu snabbt, att få studiemedel. Samtidigt är det allt med flytten så jobbigt med, tänker hela tiden, hur kommer att klara det nu. Måste hinna fixa hemma nu, och måste bli av med mina möblerna. Nästa vecka ska kolla med second hand, om kan lämna dit nu, om inte då är det kört. Jag önskar att jag har nån, som kan prata med. Men det har jag inte, vill inte ju träffa nån ny, och bli sårad igen. Det klarar jag inte nu. Det blir bättre, när har kommit över honom först. Jag tänkte skicka meddelande till honom, när han ska fylla år i mars. Om klarar det. Allt annat kan hända innan dess nu. Nu ska iväg. Loggade in nu efter några dagar, han läser inte min meddelande, och han har ingen bild heller nu. Jag bara måste komma över honom nu, men hur? Jag vet inte, jag försöker, men tänker på honom. Imorgon kommer en tjej kolla på soffa, men vill inte hoppas för mycket nu, att hon ska ha det nu. Idag var och registrerade mig, och andra skolorna kontaktade mig, och jag tackade "nej" , även till Uppsala. Jag tänkte efter, om skulle börjat i Uppsala, då skulle blivit ju långt att åka, och lite stressigt. Så nu kommer att börja här i Stockholm. Känns helt ok just nu, men mycket att göra nu. Började måla idag, och det började inte så bra. Tapet kom bort vissa ställe, att nu fick spackla extra, och nu måste köpa mer spackel imorgon. Det tar längre tid, än hade tänkt nu. Vill inte helst måla, när det är mörkt nu. Vill bara vara, och inte tänka för mycket på det nu. Om bara det skulle vara över. Har redan ont i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0