17.januari

Försökte ringa till csn, men det var för långt kö. Ska ringa senare. Måste får veta, hur mycket poäng behöver att få studiemedel. Jag blir galen, om jag kan inte får ingen. Jag kommer inte att klara. Fixar hemma, det kommer att ta så långt tid nu extra, men tänker fixa det nu under helgen. Det var en tjej, som var intresserad av soffa, och skulle komma kolla idag, men hon har inte hört av , inte än. Hoppas att får bort soffa. Igår chatta med min FB vän T , och han vill komma nästa lördag besöka mig. Så har jag en liten chans med honom...vem vet. Kvällen , sitter vid data, kollar på tv. Idag började nu med hallen, spacklat hål, att kan börja måla där också . Hoppas jag. Då kan kanske måla först J-s rum och sen vidare hallen. Då går det lite snabbare kanske. Men har redan nu ont i kroppen. Vill bara slappna av. Det är kaos hemma, och vill bara vara i nytt hem. Men det kommer ta tid, när kan känna mig helt hemma nu. På måndag ska ringa till bovärd, då får veta , när kan hämta nycklarna, kanske kan flytta tidigare redan, vem vet. Idag vilade lite under dagen , och drömde om honom. Jag bara kan inte, att bara glömma honom. Det är så jobbigt. Jag har hans nr, bara att kontakta honom, men jag kan inte göra det, jag får inte. Han har glömt bort mig.....måste bara gå vidare med livet. Ringde idag till CSN, och de sa att behöver 3, 5 poäng att får studiemedel nu. Då hoppas , att klarar de första kursen. Måste fixa det nu. Vill vara med nån nu, vill inte vara ensamma. Känner mig så hemskt, vill logga in på badoo, men det kommer göra ont, om går dit. Jag bara får inte gå dit. Igår kollade on, och han var online några timmar tidigare, och han hade ingen bild heller där. Vill skicka sms honom, att vad hände, men han kommer inte att svara ju...då är det bättre att lämna honom bakom, och gå vidare med nytt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0