18.januari

Lördag. Har paus efter första målning i hallen. Och jag har ont i kroppen, och fingrarna är svullen....det är så jobbigt, vill bara att kan klara idag hallen. Lämnade J-s rum just nu. Kan inte göra båda samtidigt just nu. Är så himla trött. och börjar bli lite små stressigt, hur kommer att hinna med allt. Så mycket som kommer hända nu. Nästa vecka skola, och sen flytt, och nu denna målning, som tror inte att klarar imorgon. Måste spara mig till skolan nu på måndagen. ... Jag klarade inte vara igår kväll, och skickade sms- hi, im not disturb you with my messageges, hope u f fine. I wanna be friend with u, if u not ready for something more. Men såklart han svarade ingenting. Jag vet inte varför jag gjorde det, att skicka sms igen. Jag skrev ju nästan samma på FB, men han läser inte där. Men sms, jag vet att han läser. Jag bara måste komma över honom nu, kan inte mer låta bli honom, störa mig, jag har mitt liv, nu är det skola som gäller. Det snöar, måste äta nåt, men vill inte. Snart ska börja igen måla. Nu går det lättare tror jag efter första målning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0