19.januari

Tiden bara går. J är inte hemma, det är så lugnt nu hemma, och såklart kaos. Städar inte mer hemma. För att ska flytta snart, måste packa undan sakerna, men har ingentans att la. Behöver lådorna, men kan ej köpa. Nu hoppas jag just nu, att klarar med min målning. I morse började med J-s rum. Det går sådär kan jag säga. Vill vara klar ikväll. Och kunna andas ut, ta en lång dusch och vara lugn. Imorgon börjar skola, och kanske kommer att träffa en annan tjej innan skolan. Det känns bättre, att träffa nån innan. Men nu är det nytt liv. Idag skulle skriva ut alla papper till socialen, men bläck var slut, nu måste gå köpa nytt, men orkar inte gå idag nu. Ska göra det imorgon efter skolan nu. Tänker på honom igen , jag drömde om honom igen, att vi träffades, vad det betyder, att jag drömmer om honom. Vill bara läsa ett meddelande av honom, att får veta, att han är ok, att han tänker på mig. Men det gör han inte. Ingen svar av honom. Han är borta nu .... Klockan är 11 på kvällen. Tror att klarade hallen nu äntligen. Men måste måla en gång J-s rum bara. Duchade , och nu vill bara gå lägga mig, och sova gott. Imorgon ska träffa 2 tjejerna före skolan, känns lite bättre, att inte vara ensamma då. Det går säkert bra. Tänker på honom, kan inte komma över honom just nu. Nu måste vara starkt, och inte mer kontakta honom. Inte mer, men har kvar hans nr ju. Om jag åker till London, då kanske ska gå och träffar honom. Vet inte, om vågar, om hittar honom så lätt. Men det är bättre, att lämna honom ifred. Det var han, som lämnade mig, och han vet att jag hade känslorna med honom. Men han krossade mitt hjärta,, och vill inte bli sårad igen. Finns inte tid, att dejta mer killar. jag vill inte , inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0