1.januari

Nytt år har kommit. J somnade vid klockan 22 igår, jag kollade filmen, och somnade efter kl 12. Han är borta nu för evigt, han denna London kille, han bara svarar inget, jag fattar inte varför han har gjort så illa mot mig. Raderade badoo i mobilen också nu borta, försöker undvika nu det, vill inte mer träffa ingen där, ingen . En kille var där, kanske ska hålla kontakt med honom, vet inte om han svarar nu nåt. Men det är bara vänskap då. När klockan blev 12 igår, önskade jag bara en sak, och jag hoppas att det blir uppfylld nu denna året. Idag tar det lugnt, måste städa hemma, plocka bort julgrejerna, och sen ska lämna M-s väska i hans hem, han väntar nått brev, en räkning, som han måste betala nu. Behöver lite frisk luft nu, igår hade jag jobbigaste dagen , jobbigaste kvällen, men jag sov i alla fall ganska bra, men känner mig trött. Imorgon ska lämna J till fritids, och sen måste gå till hamnen, mamma ska hit. Jag ville inte att hon ska komma, men kan inte säga "nej". Jag hoppas , att hon ska ge mig nu pengar, för att nu är allt pengar slut, allt, att kan inte köpa biljett till henne, när hämtar henne, då kommer ta J-s pengar. Måste gå sova nu, men vet inte om kommer att kunna sova. Jag vet inte, varför kan inte komma över honom, bara släppa honom, bara att glömma bort honom nu. Jag bara kan inte. Kollar honom hela tiden där. La honom ju min favorit, nu ser när han är online. Jag har försökt idag hela dag, inte att tänka på honom. Det har gått bra, men nu, det kommer igen. Men han började se, att jag blev seriöst med honom, att ville träffa honom. Men jag måste ju förstå, hur skulle det bli, vi bor i olika länder, om det skulle vara nåt mellan oss. Men varför han började med mig fortsätta då, när jag åkte hem. Att han visade själv att vill träffa mig. Det måste vara nånting med honom. Att han vill inte bara svara. Vi sa, om vi kommer hitta nån annan, då kommer vi säga det till varandra. Men han bara försvann. Varför ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0