20.januari

Jag kan inte glömma honom, fick några meddelande, och kollade. Och han hade bilden där....Kollade hans profilen igen, han hade en bild från FB, men kunde inte se det. Jag måste lämna honom nu, det kommer inte funka med oss. Men tänker på honom, men han bara lekte med mig. Nu har jag förstått det, men varför han gjorde så. Jag vet inte, kommer aldrig att veta. Snart ska till skolan , första dagen. Kunde inte sova så bra, fick huvudvärk, och har ont i magen nu med. Känns bra, att göra äntligen nåt annat nu. Att börja nånting nytt nu. Sen ska hämta Jenna hem efter skolan. Jag är inte klar med hennes rum, måste måla en gång till nu. Bättre att göra det redan ikväll, då är det gjort. Om det kommer nu se ut bättre. Ser ju tapeten efter första målning riktig färg. Vill att det ska vara klar. Imorgon kommer denna tjej , hoppas jag, och kanske hon ska ta också sängen, hoppas hoppas. Tiden bara går iväg. Det känns tråkigt att vara ensamma, fortfarande, och att mitt år började såhär. Att blev kär i nån, och samtidigt blev lämnad . Men livet går vidare, men det tar lite tid just nu för mig, att släppa honom. Han gjorde illa mig, jag öppnade mitt hjärta...till honom.... Hemma, J sover äntligen. Måste läsa lite här nu. Imorgon väntar skolan. Det gick ganska bra idag. Måste bara kämpa på nu hårt, att klara mina studierna. Men det går säkert bra. Jag kan inte vara, jag ändrade nytt namn, nytt bild. och skrev honom nu. Men tror inte att han kommer nu att svara nåt. Han har glömt mig, jag var inget till honom nu. Och jag klarade J-s rum idag, känns helt ok. Imorgon kanske kommer en tjej kolla soffa och sängen, vet inte. Det blir jobbigt imorgon nu, för att J har gymnastik , och M kan inte hjälpa mig. Nu måste plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0