21.januari

Jag skrev igår honom, och han tog bort sin bild igen. Det är det bästa, att bara glömma bort honom, han låter mig inte vara ifred. Jag har ju känslorna kvar, men jag kan inte göra inget mer. Han vill inte mer kontakt med mig. Jag måste gå vidare nu, utan honom. Det är svårt just nu, om det skulle varit lättare nu, men det är det inte. Måste väcka J nu snart, och sen har jag hennes gymnastik. Det blir stressigt nu, att hinna med allt. Idag måste ringa , om fråga igen, när kan jag får hämta nycklarna, och sen när kan lämna tillbaka mina nycklarna också. Jag klarade mina väggarna ganska ok. Igår M såg , och sen M( Martin) som träffat tidigare, han såg också, skickade bilderna honom. Nu måste väcka J. Hon är trött, jag vet. Hemma, äntligen kan andas ut lite. Men har ju nu skolarbete, som måste göra. Det blir ganska stressigt nu snart, när det ska bli mycket arbete, mycket att skriva. Och vet inte om han ska komma nu på lördag. Frågade, såg att han började skriva och nu försvann igen. Jag vill träffa honom, min Uppsala vän. Vi känner varandra, har haft länge kontakt nu, men inte träffats. Vill träffa honom, och se om det klickar mellan oss nåt nu. Vem vet, vad kommer hända nu ju. Jag tänker ju fortfarande på honom , London killen. Jag kan inte får ut honom i mina tankar. Men nu måste tänka bara negativt om honom, att glömma bort honom helt nu. Han gjorde illa mig, inte jag. Måste glömma honom , för att det stör mitt liv, om tänker på honom hela tiden nu. I skolan går de ganska bra, kan jag säga. Kontakt med andra kommer, och det känns ok. Måste våga mer bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0